1 نفر آنلاین

جدیدترین مطالب منتشر شده

خانه ریپورتاژ راه حل‌هایی برای چالش‌های چمن مصنوعی

راه حل‌هایی برای چالش‌های چمن مصنوعی

تصویر راه حل‌هایی برای چالش‌های چمن مصنوعی
امتیاز : 5 از 5 ؛ به‌دست 1 فرد ؛ جمع امتیاز 5

راه حل هایی برای چالش های چمن مصنوعی

اگر نصب چمن مصنوعی برای شما چالش برانگیز می باشد و می خواهید همه چیز را به خوبی پیش ببرید تا با مشکلی مواجه نشوید، باید با اصول اولیه و بسیار مهمی که روی نتیجه کار تاثیر می گذارند، آشنا شوید.

تیم متخصص آسیا چمن با تجربه ای که در طول سال ها فعالیت خود در پروژه های فضای سبز بزرگ و کوچک به دست آورده است، به خوبی نیازهای مشتریان را شناسایی می کند و علاوه بر ارائه بهترین نوع چمن مصنوعی، تمامی مراحل پروسه نصب را به نحو احسنت انجام می دهد.

 

1. چمن مصنوعی را بدون آماده سازی و زیرسازی زمین مورد نظر نصب نکنید.

اگر شما بدون این بیس و لایه اقدام به نصب کنید، با مشکلات بسیاری مواجه خواهید شد. با زیرسازی زمینی که چمن مصنوعی روی آن قرار می گیرد، مطمئنا تخلیه و زهکشی آب بدون مشکل و بسیار موثر انجام می گردد. هم چنین به این ترتیب پستی و بلندی های زمین نیز گرفته می شود و شرایط برای این که چمن مصنوعی شما در تمام طول عمر خود، زیبا و جذاب به نظر برسد مهیا می شود. 

2. لایه محافظ علف های هرز و چرا اهمیت دارد.

وجود این لایه روی نتیجه ظاهری و حتی کارایی چمن مصنوعی بسیار تاثیرگذار است، زیرا مانند مانعی در برابر علف های هرز که ممکن است از لا به لای الیاف چمن مصنوعی رشد کنند، عمل می نماید. بهتر است این لایه را به جای نزدیک به سطح، زیر چمن مصنوعی نصب کنید، زیرا در غیر این صورت موجب نگه داشتن ادرار حیوانات شده و بوی بدی ایجاد می کند، مخصوصا در ماه های گرم سال. اگر حیوانات خانگی دارید، بهتر است از مواد اینفیل شن و ماسه استفاده کنید که از بوی بد جلوگیری می کند.

3. نگهداری از چمن در شرایط مطلوب

اگر چه برای مراقبت از چمن مصنوعی لازم نیست کار خاصی انجام دهید، مخصوصا اگر آن را با چمن طبیعی مقایسه کنید، اما در هر صورت باز هم نیاز است چمن مصنوعی خود را در بهترین شرایط ممکن حفظ کنید. از این رو توصیه می کنیم که هر چند وقت یکبار برگ ها و شاخ های و زباله و آشغال های روی چمن را جمع آوری کنید و برای این که الیاف حالت ایستاده و قائم خود را حفظ کنند از شانه با موهای نرم و لطیف استفاده کنید.

4. باغ و حیاط خود را برای نصب چمن مورد ارزیابی قرار دهید.

سعی کنید از هر جهت اطمینان حاصل کنید که حیاط شما در شرایط مطلوبی قرار دارد و سپس اقدام به نصب چمن مصنوعی کنید، زیرا اگر احتمال دارد حصار و فنس و یا درختان اطراف سقوط کنند،  اصلا شرایط مناسبی برای استفاده از چمن مصنوعی نیست. اطمینان از شرایط مناسب باغ و حیاطتان، موجب افزایش طول عمر چمن مصنوعی می شود.

 

اگر در نصب چمن مصنوعی، با مشکلات و چالش های دیگری رو به رو هستید، میتوانید با تیم متخصص و فنی آسیا چمن تماس بگیرید. در هر صورت بهترین راه حل این است که کار را به کاردان بسپارید و اجازه دهید افراد باتجربه و متخصص در این زمینه نصب آن را انجام دهند.

 

آهنگ‌های مرتبط و هم دسته ...

آیکون دیدگاه کاربری

ثبت دیدگاه

کد امنیتی
برای تغییر کد روی تصویر، ضربه بزنید




لینک کوتاه کپی شد